Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:55:24+01:00
0,6 m =60 cm
1,5 dm= 15 cm
8cm

60 * 15 *8=7200 [cm3]
1 cm3 = 6 g

7200 cm *6 g= 43200 [g]
Masa sztaby to 43200 g .
1 4 1
2009-11-15T16:55:53+01:00
0,6m = 60cm
1,5dm = 150cm


150 x 60 x 8 = 72000

72000 x 6g = 432000g
odp masa sztaby to 432000 gram
2009-11-15T16:56:45+01:00
Objętość sztaby
60cm*15cm*8cm=7200cm3
0,6m=60cm 1,5dm=15cm
m=V*ρ
gdzie ρ -gęstość materiału
m=7200*6=43200g=43,2kg