Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:54:49+01:00
Przyczyny:
a rozwój rolnictwa
b zajmowanie terenów pod nowe osiedla
c wzrost zużycia drewna

Skutki:
azmniejszenie ilości tlenu
b susza również strefy umiarkowanej
26 4 26
2009-11-15T17:24:50+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Przyczyna: wycinanie pod uprawę roślin oraz zanieczyszczenia atmosfery.

Skutki: zmniejszenie dostaw tlenu na Ziemi, wyginięcie rzadkich gatunków roślin i zwierząt.
14 3 14