Odpowiedzi

2009-11-15T16:58:59+01:00
1. Welcher Uhr ist er jetzt?
2. Wie lange dauert..
3. Welcher Tag

Tak mi się wydaje
1 1 1
2009-11-15T17:08:13+01:00
Welche Uhr ist es jetzt powinno być w pierwszym zdaniu bo Uhr ma rodzaj żeński czyli die a tak to jest chyba dobrze. Albo może być Wie spät ist es jetzt?
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:25:33+01:00
1. Wie Zeit
2.Wie lange
3.Welcher
1 4 1