Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:00:44+01:00
Tylko w tym sklepie kupicie tak niewiarygodnie tanie rzeczy!!!
To dla Ciebie wyprodukowaliśmy ten kosmetyk.
Każdy mądry człowiek wie, że w Tesco kupisz najlepiej.
Chcesz być modnie ubrana? Tylko w tym sklepie wiemy, jak zrobić by tak się stało.
My wiemy, czego potrzebujesz.
2009-11-15T17:48:17+01:00
Media markt-nie dla idiotów.
tylko tu kupisz najświeższe produkty.
najtańsze produkty w całej Polsce.
Ten proszek jest najlepszy na świecie.
pokaż że mas głowę na karku -wejdź i sprawdź jak niskie są ceny.