Proszę o przetłumaczenie tekstu na angielski
to wysoki dobrze zbudowany mężczyzna.włosy jasne krótko ostrzyżone,oczy niebieskie,nos lekko zadarty do góry, usta wąskie.klatka piersiowa szeroka,brzuch płaski,nogi długie dobrze umięśnione

2

Odpowiedzi

2009-11-15T17:01:28+01:00
This well-built high man.Hair clear close-cropped, blue eyes, a nose slightly turned up to top , Wide mouth .(nie wiem jak jest klatka) breast, flat stomach, long legs well muscled
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:04:23+01:00
To wysoki, dobrze zbudowany mężczyzna. Włosy jasne, krótko ostrzyżone, oczy niebieskie, nos lekko zadarty do góry, usta wąskie. Klatka piersiowa szeroka, brzuch płaski, nogi długie, dobrze umięśnione.


A tall, well-built man. Hair bright, close-cropped, blue eyes, a nose slightly turA tall, well-built man. Hair bright, close-cropped, blue eyes, a nose slightly turned up to the top, narrow mouth. Chest wide, flat stomach, long legs, well muscled.