1. W jaki sposób objawiła się sprawiedliwość Boga w historii Sodomy i Gomory?

2. Czego możemy dowiedzieć się o sensie modlitwy z historii Abrahama?

3. Z Abrahamem i jego potomstwem Bóg zawarł przymierze. Z nami zawiera przymierze w chrzcie świętym. Co nam przyrzeka? Co nam daje? Czego od nas oczekuje i domaga się?



POTRZEBUJĘ TEGO JAK NAJSZYBCIEJ!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:05:42+01:00
1 ludzie zobaczyli jak Bóg może być silny
2 abraham był bardzo wierzącym człowiekiem i wiedział że Bóg da mu wszystko o co poprosi
3 daje nam życie wietrzne i przyrzeka że będzie z nami na całe życie
3 3 3
2009-11-15T17:10:18+01:00
1.Bóg dał wybór ludziom - ujść z życiem i nie wiedzieć, co sie stało z innymi (czyli przezwyciężyć ciekawość) lub zostać pokonanymi przez Szatana i na zawsze pozostać słupami soli.

4 2 4
2009-11-15T17:27:36+01:00
3 zad. otrzymamy zycie wieczne -niebo daje nam siebie w eucharysti oczekuje od nas abysmy wypelniali jego przykazania kochali go
3 3 3