Połącz podane zdania pojedyncze tak aby powstały zdania złożone
z podrzędnym okolicznikowym przyzwolenia.Za każdym razem użyj innego wskaznika przyzwolenia.

a)póżno poszedł spać.Bez trudu wstał o świcie
b)zaśpiewała pięknie.Bolało ją gardło

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T17:02:46+01:00
2009-11-15T17:03:24+01:00
A) Późno poszedł spać, lecz bez trudu wstał o świcie.
b) Zaśpiewała pięknie, chociaż bolało ją gardło.
6 2 6
2009-11-15T17:03:54+01:00
A)późno poszedł spać lecz bez trudu wstał o świcie
b)zaśpiewała pięknie chociaż bolało ja gardło
5 2 5