Odpowiedzi

2009-11-15T17:13:05+01:00
Poza niską zawartością jodu algi słodkowodne (chlorella) charakteryzują się szczególną koncentracją ważnych substancji odżywczych. Ich bezcenne białka pozwalają na szybką odbudowę i regenerację zniszczonych komórek oraz tkanek organizmu.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:51:46+01:00
-wytwarzają materię organiczną
-plankton
-pokarm ludzi
-ogranizmy pionierskie
-kosmetologia
-wskazniki zanieczyszczenia wód
3 3 3