Pracownik supermarketu zachęca Anię do wzięcia udziału w konkursie.Dziewczynka nie jest zainteresowana.Sformułuj odmowę wzięcia udziału w konkursie.
NaCoBeZu:
1*grzeczna,kulturalna odpowiedź z uzasadnieniem
2*zgodność z poleceniem
3*2-3 wypowiedzenia
4*popr. językowa(0 bł)
5*popr. ortograficzna (1 bł)
6*popr. interpunkcyjna (1 bł)

2

Odpowiedzi

2009-11-18T15:34:42+01:00
Nie, dziękuje ale niejestem zainteresowana. Ale moja przyjaciółka chętnie weżmie udział w tym konkursie.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:01:28+01:00
Dziękuje ale nie skorzystam. Nie interesuje się takim typem konkursów.