Odpowiedzi

2009-11-15T17:14:55+01:00
1. swoje gim nie jest rusyfikowane
2. w swoim gim masz juz kolegow
3. w swoim gim mozesz wyznawac swoje wierzenia i religie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:20:45+01:00
Wolałabym się uczyć w swojej obecnej szkole, ponieważ:
1. Mamy klasy łączone, można przebywać zarówno w gronie chlopców jak i dziewcząt. Zawiera się nowe przyjaźnie czasem nawet znajduje się miłość na całe życie.
2. Nauczyciele są mniej rygorystyczni, więcej dają od siebie niż wymagają od uczniów. Uczą także kobiety. Są wyrozumiali i nie mogą stosować kar cielesnych. Wykładają w ojczystym języku.
3. Nie ma mundurków jest wolność słowa, stylu. Można wypowiadać swoje opinie bez konsekwencji.
1 5 1