Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:21:54+01:00
Jest to miejsce,w którym nie ma problemów i cierpienia które spotykamy w naszym życiu ziemskim.
Człowiek w raju jest bezgranicznie szczęśliwy i nie pamięta faktów z swojego ziemskiego życia.
Wszyscy żyją w wzajemnej zgodzie i nie muszą się troszczyć o dobra materialne czy jedzenie,bo mają tego
pod dostatkiem.
(mniej więcej tak to wyobrażam)
2009-11-15T17:27:10+01:00
Miejsce, które mogłabym nazwac rajem powinni byc kolorowe.
Znajdowałoby się ono wśród gór.
Wokół mnie kwitły by różnego rodzaju kwiaty, a ja siedziałabym na ławce leżącej obok jeziorka i podziwiała widoki. Podczas takiego wypoczynku nie powinno mi braknąc ochładzajacego napoju, oraz dobrego jedzenia. W takim miejscu nie mogło by też zabraknąc sympatycznych ludzi. Ludzi, którzy pomogli by mi cieszyc sie pełnią życia.
Takie miejsce bez wątpienia mogłabym nazwac rajem,gdyż zapewne udałoby mi sie w nim zapomniec o wszelkich troskach i zmartwieniach. Chciałabym znaleźc na świecie takie miejsce.

mam nadzieję, że pomogłam :)