Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:22:36+01:00
Jezeli sie pomyliles pisaac "10 m/s" powinno bys "10 n/kg"
2g=0.002kg
g= 0.002kg * 10 n/kg =0.02n

chyba tak to powinno byc
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T17:28:00+01:00
Nie pomylił się :)
g można wyrażać w m/s kwadrat lub w N/kg
g, czyli przyspieszenie ziemskie, a przyspieszenie wyrażamy w m/s2. Biorąc pod uwagę II zasadę dynamiki, to a=F/m, czyli [a=N/kg]
tak gwoli wyjaśnienia.