Odpowiedzi

2009-11-15T17:30:20+01:00
OGŁOSZENIE
Dnia 16 listopada odbędzie się konkurs chemiczny dla klas 1 gimnazjum.
Wszystkich chętnych zapraszamy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:32:19+01:00
UWAGA!

Serdecznie zapraszamy na konkurs chemiczny dla uczniów klas I gimnazjum, który odbędzie się dnia 16 listopada o godzinie 16:00 w świetlicy szkolnej. Każdy uczestnik otrzyma atrakcyjne
nagrody-niespodzianki.

SU.
(Samorząd Uczniowski) ;p
2009-11-15T17:33:13+01:00
OGŁOSZENIE!!
Mamy zaszczyt ogłosic, że dnia 16 listopada o godzinie 16:00 odbędzie się konkurs chemiczny, dla uczniów klas I gimnazjum.
Do wygrania aparaty cyfrowe, laptopy oraz nagrody pocieszenia.
Zapraszamy wszystkich chętnych =)