Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:31:33+01:00
200 - ilość osób które rozpoczęły kurs
70% - procent mężczyzn z wszystkich osób
po pierwszym dniu wyjechało - 60% mężczyzn i 10% kobiet

70% z 200=70/100 * 200= 140/1 = 140 - ilość mężczyzn uczestniczących w kursie
60% z 140= 60/100 * 140 = 84/1 = 84 - ilość mężczyzn którzy opościli kurs
200-140= 60 - ilość kobiet
10% z 60 = 10/100 * 60 = 6/1= 6 ilosc kobiet ktore oposcily kurs
84+6=90 - ilość mężczyzn i kobie ktory oposcili kurs
200-90=110


Odp. W drugim dniu kursu 110 osób kontynuowało naukę kroju i szycia.
2009-11-15T17:34:03+01:00
Mężczyzn - 140 = 200 razy 0,7
kobiet - 60
140 razy 0,6 = 84 140 - 84 = 56
60 razy 0,1 = 6 60 - 6 = 54
54 + 56 = 110
odpowiedź w drugim dniu kursu kontynuowało 110 osób