Odpowiedzi

2009-11-15T17:33:16+01:00
Lubi
wybiera
wystawia
chwali
odznacza
czytany
zauważony
odżywiany
przedstawiany
zagłuszany
oddany
wezwany
12 1 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:31:58+01:00
Jest lubiany- lubi
zostanie wybrany- wybiera
będzie wystawiony- wystawi
był chwalony- chwalił
został odznaczony- odznacza
czytał- był czytany
zauważył- został zauważony
odżywia- został odżywiony
przedstawił- został przedstawiony
zagłuszył- był zagłuszony
oddał- był oddany
wezwał- został wezwany

12 3 12