Odpowiedzi

2009-11-15T18:15:08+01:00
Ma forme wykresow lub diagramow przedstawionych na mapie w mijescach wystepowania prezentowanego zagadnienia najczesciej stosuje sie diagramy slupkowe lub kolowe
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:22:47+01:00

1)struktura zaludnienia w Polsce
2)ruch turystyczny w Polsce (Z atlasu)

Metoda kartodiagramu:

np.
-mapa, na której słupkami oznaczono wielkość produktu krajowego brutto poszczególnych państw
-Mapa z zaznaczonymi miastami na których wielkość diagramów-kół odpowiada liczbie ich mieszkańców.`
2009-11-15T18:55:02+01:00
"praca", "użytki rolne","ochrona przyrody"