Odpowiedzi

2009-11-15T17:39:27+01:00
Nie mogą zwiększyć szybkości ponieważ została już osiągnięta maksymalna dla danego ciała wnioskując jego masę pomnożoną przez przyciąganie ziemskie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:42:08+01:00
Ponieważ kiedy naprzykład człowiek skacze z samolotu, ciało stawia opór powietrzu co nadaje prędkość, jednak przy pewnwej szybkości opór powietrza już nie nadaje predkości i człowiek spada z jedną stała szybkością.