Odpowiedzi

2009-11-15T17:40:16+01:00
|x+2| > 10/-2
x > 8


|3+x| > 5 /-3
x >2


|3x-3| < 6 / +3
3x <9 /:3
x < 3


|x-1| < 15 /+1
x < 16
2009-11-15T17:47:28+01:00
|x+2| > 10
x = 10 - 2
x = 8

|3+x| > 5
x = 5 - 3
x = 2

|3x-3| < 6
x = (6 + 3) : 3
x = 9 : 3
x = 3

|x-1| < 15
x = 15 + 1
x = 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:58:45+01:00

|x+2| > 10
x+2>10 v x+2<-10
x>8 v x<-12
odp.xe (-nieskończoności,-12)v (8, +nieskończoności)

|3+X|>5
3+x>5 v 3+x<-5
x>2 x< -8

odp. xe ( -nieskończoności,-8)v(2,+nieskończoności)

|3x-3| < 6
3x-3 <6 ^ 3x-3> -6
3x<9 ^ 3x> -3
x<3 ^ x>-1
odp; xe ( -1, 3)


|x-1| < 15
x-1< 15 ^ x -1> -15
x<16 ^ x> -14
odp xe ( -14,16)