Odpowiedzi

2009-11-15T17:40:17+01:00
87%=43 500zł
1%=500zł
100%=50000zł
Odp. Był wart 50000zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:41:30+01:00
13% - procent straconej wartości
43500zł - wartość samochodu
x - wartość samochodu rok temu

x-13%x=43500zł
x-0,13x=43500
0,87x=43500 /:0,87
x=50000zł

odp. Rok temu był wart 50 000 zł
2009-11-15T17:41:44+01:00
100%-13%=87%
43500zł - 87%
x zł - 100%
x zł=43500zł*100%/87%
x zł=4350000%zł/87%
x zł=50000zł

Rok temu wartość samochodu wynosiła 50000 zł