Odpowiedzi

2009-11-15T17:41:30+01:00
Tak, ale tylko wtedy gdy wiesz że wygrasz z przeciwnikiem.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:45:36+01:00
Bójka jest dla wielu ostateczną formą walki szczególnie, że pozwala wyżyć się fizycznie. Ludzie uważają, że rozmowa nic nie daje, nie doprowadza do rozejmu. Najlepiej jest pobić kogoś, dać mu tak do zrozumienia, że jest się "lepszym". Mało kto jednak myśli co będzie później. Poszkodowany zazwyczaj trafia w ciężkim stanie do szpitala, a na kogoś kto pobił innego są odpowiednie paragrafy i policja. Łatwo się taki gagatek nei wywinie.
2 5 2
2009-11-15T19:41:41+01:00
Tak poniewaz jak raz pokazesz na co cie stac oczywiscie z dobrej strony chodzi mi o to ze wygrasz to twoj przesladowca da ci spokuj bedzie wiedzial ze nie ma po co z toba zaczynac i przestanie cie przesladowac
1 2 1