Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:41:11+01:00
1. W jaki sposób docierasz do szkoły?
2. Ile Ci to zajmuje ?
3. O której wracasz do domu?
4. Co robisz wieczorem?
1 5 1
2009-11-15T17:41:47+01:00
Jak Ci idzie w szkole?
Jak długo będzie to trwało? (lub Ile to zajmie)
O której wracasz(lub wrócisz) do domu?
Co robisz wieczorem?
2009-11-15T17:44:09+01:00
1. Jak ty robisz do szkoły???
Chyba źle napisałaś, bo to jest bez sensu jak coś to napisz do mnie.
2. Jak długo (dużo czasu) ci to zabiera?
3. O której godzinie wracasz do domu?
4. Co robisz wieczorem?