Odpowiedzi

2009-11-15T17:45:56+01:00
Nie Romeo i Julia nie są już żywi ...
2009-11-15T17:51:48+01:00
1. Można powiedzieć, że są żywi - Żyli miłością do siebie, bardzo się kochali.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:57:14+01:00
1) Są nadal żywi, ponieważ nadal są w pamięci człowieczeństwa. W dzisiejszych czasach nie raz słyszymy o tragediach/ rozczarowaniach miłosnych... wielu młodych ludzi myśli o samobójstwie- które stało się prostym rozwiązaniem problemów dzisiejszej młodzieży. . .