Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:54:34+01:00
Drogi Arku ! Zapraszam cię do polski i do miejsca Warszawa . W Warszawie znajduje się Muzeum powstania Warszawskiego , Pałac kultury , Łazienki oraz różne teatry ...
2009-11-15T17:59:33+01:00
Drogi Marku
Pisze do Ciebie ten list ponieważ chcę Cie zachęcic do odwiedzenia Zakopanego.Jest tam bardzo wiele atrakcji m.in Morskie oko , Giewont, Jaskinia mrozna, Kasprowy Wierch,Krupówki,Gubałówka,Dolina Kościeliska , i wiele więcej. Najfajniej jest w ferie kiedy możesz jezdzi na nartach i na snowboardzie . Napisz jak tam u ciebie .