Odpowiedzi

2009-11-15T17:49:59+01:00
Wzory strukturalne polegają na łączniu pierwiastków za pomocą linii. Z każdego pierwiastka musi "wychodzić" liczba linii równa wartościowości danego pierwiastka.
23 2 23
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:52:54+01:00
Żeby zrobić wzór strukturalny musisz umieć zapisać wzór sumaryczny i dopiero od niego zrobisz strukturalny.

wzór sumaryczny:
- tlenek srebra I

I II
Ag 2 O
(ta dwójka jest mała)
wzór strukturalny:

Ag
O | każde Ag łączysz z O, bo są dwa srebra i jeden tlen
Ag
24 3 24