Odpowiedzi

2009-11-15T17:50:43+01:00
Właściwości azotu jest gazem bezbarwny,bezwonny,bez smaku,
trudno rozpuszczalny w wodzie nie podtrzymuje palenia
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:51:20+01:00
- jest gazem,
- bezbarwny,
- bezwonny,
- bez smaku,
- trudno rozpuszczalny w wodzie,
- nie podtrzymuje palenia,
- w temperaturze pokojowej jest mało reaktywny,
- po ogrzaniu reaguje z tlenem, wodorem, niektórymi metalami,

2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T17:51:34+01:00
1. Właściwości azotu:
- jest gazem,
- bezbarwny,
- bezwonny,
- bez smaku,
- trudno rozpuszczalny w wodzie,
- nie podtrzymuje palenia,
- w temperaturze pokojowej jest mało reaktywny,
- po ogrzaniu reaguje z tlenem, wodorem, niektórymi metalami,
2 3 2