Odpowiedzi

2009-11-15T17:51:28+01:00
Wymagany jest odpowiedni strój nie wyzywający
ramiona musza byc zakryte, spodniczki conajmniej do kolan, panowie zdejmuja nakrycia glowy
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:00:57+01:00
Turysta w kościele powinien mieć zakryte ramiona, krótkich spodenek, nie może mieć nakrycia głowy. Strój nie powinien być lekceważenie. Jeżeli chodzi o kobietę - spódnica nie jest krótka, ramiona, dekolt i plecy są zasłonięte, ubiór nie jest ani obcisły ani prześwitujący, buty zakrywają palce i pięty, biżuteria i inne ozdoby są bardzo skromne .
Do klasztoru nie powinniśmy ubrać - krótkich spodenkach, sportowych lub wręcz gimnastycznych koszulkach, prześwitujących, przykrótkich sukienkach.

ps. nie wim czy to w 100 % dobrze . Mam nadzieje , że troszke pomogłam .

41 4 41