Odpowiedzi

2009-11-15T18:01:30+01:00
Zgadzam sie ze słowami Matki Teresy od dzieciatka Jezus.Za miłosc Boga do nas takze odpłacamy miloscia.Bog dla nas powinien byc na pierwszym miejscu,a wtedy wszystko inne bedzie na własciwym.Dlatego poswiecamy niedziele Bogu.Nie zapominamy o codziennej modlitwie,wielbimy Boga spiewajac piesni.Staramy sie zyc wedlug Bozych przykazan.
2009-11-15T19:04:09+01:00
Bóg kocha człowieka takim jakim jest, ale czy ludzie kochają go tak samo mocno?? Każdy człowiek powinien odwzajemniać miłość Boga a nie z niej drwić !
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T22:19:37+01:00
Za miłość nalezy płacic miłościa przede wszystkim dlatego ze jest to najwyzsze i najpiekniejsze z uczuc, wiec zaden czlowiek nie posiada nic cenniejszego czym moglby zaplacic bogu