Odpowiedzi

  • kreo
  • Początkujący
2009-11-15T17:58:25+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:58:51+01:00
Oreksyna - neuropeptyd wytwarzany przez grupę komórek nerwowych znajdujących się w podwzgórzu. Pełni rolę przekaźnika sygnału pomiędzy neuronami podwzgórza;

Białko oreksynowe - białko regulujące cykl snu i czuwania;
2009-11-15T18:09:03+01:00
Oreksyna - neuropeptyd wytwarzany przez grupę komórek nerwowych znajdujących się w podwzgórzu. Pełni rolę przekaźnika sygnału pomiędzy neuronami podwzgórza;

Białko oreksynowe - białko regulujące cykl snu i czuwania.