Odpowiedzi

2009-11-15T18:00:24+01:00
Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne im. M. Kopernika w Chorzowie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:00:45+01:00
Pierwsze polskie obserwatorium astronomiczne:
Zbudowane w 1613 w wieży kościoła św. Wojciecha i św. Stanisława Biskupa w Kaliszu
2009-11-15T18:02:05+01:00
Jest...;
Planetarium i Obserwatorium astronomiczne im. Mikołaja Kopernikaw Chorzowie
Obserwatorium astronomiczne na Suhorze w Gorcach
Obserwatorium Astronomiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
Olsztyńskie Obserwatorium Astronomiczne, w Olsztynie
Obserwatorium Astronomiczne Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu
Centrum Astronomii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
Obserwatorium Astronomiczne Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie
Instytut Astronomii Uniwersytetu Wrocławskiego we Wrocławiu
Obserwatorium Astronomiczne Uniwersytetu Zielonogórskiego w Zielonej Górze


Jednak najstarsze jest chyba;
Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne im. M. Kopernika w Chorzowie
lub
Planetarium Śląskie założone Wojewódzkim Parku Kultury i Wypoczynku położonym pomiędzy Chorzowem a Katowicami.
albo
w Kaliszu św. Wojciecha i św. Stanisława Biskupa
Raczej tak....xD
Myśle że dasz najlepszą