Odpowiedzi

2009-11-15T18:10:08+01:00
Oczywiście. We współczesnym świecie tak jak od początku świata istnieje zło. Słynny na całym świecie cytat z biblii "dobrem zło przezwyciężaj" coraz więcej ludzi bieże sobie do serca. Nawet najmniejsze zło trzeba unieszkodliwić. A więc żeby dobro mogło zwyciężyć trzeba się nawracać i wierzyć w Boga bo to on nam pomaga byśmy nie czynili grzechów. A przecież jeszcze jest tyle ludzi którzy zabijają, kradną..... . Dlatego twoje pytanie dzielę pół na pół...... bo to wszystki zależy od ludzi....
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:12:44+01:00
Ma szansę bo kto by nie chaciał żyć w świecie w którym wszyscy są dla siebie mili i serdeczni :)
2009-11-15T19:03:35+01:00
Dobro ma szansę zwyciężyć we współczesnym świecie ,ponieważ czynione dobro zawsze do nas powraca