Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Dyju
  • Początkujący
2009-11-15T18:01:16+01:00
Alessandro Algardi
Antoine Coysevox
François Girardon
Pierre Puget
Alonso Cano
Juan Martínez Montañés
François Duquesnoy
Adriaen de Vries

Masz 8 :D
2009-11-15T18:02:55+01:00
- Michał Anioł
- Tintoretto
- Giovanni Battista Tiepolo
- Bartolome Esteban Murillo
- Alessandro Algardi
-Domenico Fontana
- Giovanni Lorenzo Bernini
2009-11-15T18:04:28+01:00
Johann Sebastian Bach
Antonio Vivaldi
Baccio Bandinelli
Michał Anioł
Tycjan
Jacopo Barozzi
Andreas Schlüter