Witam, mam do rozwiązania krzyżówkę z geografii, a akurat z tego przedmiotu jestem naprawdę lewa. z góry bardzo dziękuję za jakąkolwiek pomoc. (:

oto zadanie:
jak nazywa się odwzorowanie siatki geograficznej na płaszczyźnie? [20 liter - 2 słowa: pierwsze 6-literowe, drugie 14-literowe]
oraz:
inaczej skala mapy [9 liter].

3

Odpowiedzi

2009-11-15T18:04:29+01:00
Inaczej sklala mapy to PODZIAŁKA
a to pierwsze to nie mam pojęcia.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T18:06:28+01:00
- siatka kartograficzna
- podziałka
1 1 1
2009-11-15T18:08:09+01:00
Skala mapy- podziałka
siatka kartograficzna