Co według Ciebie wpływa najbardziej na rozmieszczenie chowu bydła wybierz jedną odpowiedź
-wysoka kultura rolna
-duży udział pastwisk
-gęstość zaludnienia
-zapotrzebowanie

chowu trzody chlewnej
-wysoka kultura rolna
-duży udział łąk i pastwisk
-gęstość zaludnienia
-zapotrzebowanie

3

Odpowiedzi

2009-11-15T18:02:29+01:00
W pierwszym duzy udzial pastwisk
w drugim gestosc zaludnienia
2009-11-15T18:03:00+01:00
1. duzy udzial pastwisk
2. zapotrzebowanie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:03:37+01:00
1. Zapotrzebowanie
2. Wysoka Kultura Rolna