Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:08:40+01:00
Uzasadnij dlaczego człowiek powinien obdarzać szacunkiem ciało swoje i innyc


Człowiek powinien szanować swoje ciało, ponieważ jest to dar od Boga. Musimy je szanowac i pielęgnować..Co więcej musimy dbać też o ciała naszych przyciacół (bibl.) gdyż ciało jest to "rzecz" osobista i każdy człowiek ma prawo nietykalności. Możesz sie oprzec też o 2 przykazania miłości.. "Bedziesz milowal pana Boga swego z calego serca swego z calej duszy swojej i ze wszytskich sił swoich A BLIŹNIEGO SWEGO JAK SIEBIE SAMEGO" xD
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T18:09:08+01:00
Dlatego, ponieważ szanuj bliźniego samego....dlatego ciało innych... a swoje, ponieważ nie warto jest się okaleczać itp...Po co ma się cierpieć? Chyba tylko głupiec nie szanowałby swego ciała... Szanowanie ciała..to może być również to żeby np. się nie bić..ponieważ wtedy też powstają uszkodzenia ciała..które prowadzą nawet do kalectwa....
2009-11-15T18:11:59+01:00
Człowiek powinien dbać o swoje ciało i innych dlatego żeby nie mieć kompleksów i żeby po prostu żyło się lepiej w naszym środowisku :)