Odpowiedzi

2009-11-15T18:08:46+01:00
-rozentuzjonowanie
-pomocnosc
-zapomniany
-zgaszony
-wydany
-rozpruc
-nienawidziec
2009-11-15T18:17:18+01:00
Zniechecenie
tchorzliwosc
zapomniany
-
-
pruć
nienawidzić

tych dwóch nie wiem, a i w słowniku nie znalazłem ;)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:20:58+01:00
Entuzjazm-smutek
bohaterstwo-tchurzostwo
zapamiętany-zapomniany
świecący-mroczny
ofiarowany-ocalony
szyć-pruć
kochać-zdradzać
1 1 1