Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T18:09:46+01:00
W Polsce wydobywa się w okolicach Tarnobrzega (Piaseczno, Machów, Jeziórko oraz Osiek), w rejonie Staszowa (Grzybów) oraz koło Lubaczowa (Horyniec-Zdrój, Basznia). Na świecie natomiast m.in. na Sycylii, w Luizjanie i Teksasie (USA), na Ukrainie, w Japonii, w Turkmenistanie i Uzbekistanie.
1 5 1
2009-11-15T18:10:31+01:00