Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:27:59+01:00
Zad. 1
musisz obliczyć powierzchnię tego sześciany, czyli
a=3cm
Pole sześcianu=6xado potęgi 2
P=6x(3cm)do kwadratu
P=6x9cmkwadratowych
P=54cmkwadratowe
ODP:potrzebe jest 54cmkwadratowe


zad3
musimy obliczyć pole tej blachy a że jest zbudowana z 4 takich samych trójkątów równoramiennych to


a=6 h=4
P=4x{(axh)/2}
(axh)/2 to jest ulamek o liczniku(axh) i mianowniku 2
P=4x{(6x4)/2}=4x{24/2}=4x12=48 (zakładamy że jest to dach więc są to metry kwadratowe)

ukladamy proporcje aby obliczyć cenę

1mkwadratowy-19zl
48mkwadratowych-x

x=(48mkwadratowych x 19zL) / 1mkwadratowy=912zl
odp:kosztuje 912zl


zad4
musimy obliczyc powierzchnie jednej połaci tego dachu,czyli 1 trójkąta więc

a=6 h=4
P=(axh)/2
P=(6x4)/2=24/2=12(zakładamy że jest to dach więc są to metry kwadratowe)

ukladamy proporcje aby obliczyć wagę


1mkwadratowy-5,5kg
12mkwadratowych-x

x=(12mkwadratowych x 5,5kg) / 1mkwadratowy=66kg

odp:jedna połaC tego dachu waży 66kg


1 5 1
2009-11-15T18:53:23+01:00
1.

taki model bedzie sie skladac z 6 scian :) kazda sciana to kwadrat o boku 3cm wiec :

pole jednego kwadratu to 3cmx3cm = 9cm²
takich kwadratow jest 6, wiec 6*9cm² = 54 cm²

3.

dach ma 4 płaty,
pole jednego trojkata to :

p = 1/2 * a * h
p = 1/2 * 6 * 4
p = 12m²

4* 12m² = 48m²

48 * 19zł = 912 zł

4.

12 * 5,5kg = 66kg
1 5 1