Odpowiedzi

2009-11-15T18:20:57+01:00
Ponieważ Bóg jest wszytkim ,wszystko jest wjego posiadaniu nawet wszyscy ludzie On panuje nad przyrodą nad zachowaniem wszystkiego
4 3 4
2009-11-15T18:22:15+01:00
Wierze w to, ze dla Boga nie ma rzeczy niemozliwych,poniewaz On potrafi czynic cuda.Przykladem jest cud na weselu w Kanie Galilejskiej,gdzie rozmnozyl chleb i wino.Tak wic nie ma rzeczyy niemozliwych,trzeba tylko wierzyc i gorliwie sie modlic.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:23:52+01:00
Dla Boga nie ma nic niemożliwego ponieważ jest On najwyższym władcą. Posiada ogromną moc, dzięki której może zrobić wszystko. Stworzył świat. Ten czyn udowadnia nam że Bóg jest w stanie zrobić wszystko.
7 4 7