Odpowiedzi

2009-11-15T18:27:00+01:00
Recenzja - nazwa ta pochodzi od łacińskiego recensio (w j. polskim za pośrednictwem niem. Recension) oznaczającego ‘spis ludności, przegląd’. Współcześnie jest to analiza i ocena dzieła artystycznego, publikacji naukowej, projektu, przewodnika, poradnika, publikacji multimedialnej, filmu, przemówienia, meczu czy mszy. Formy takie jak: wystawa, festiwal to artystyczne, kompozycje, a nie pojedyncze dzieła, które nie powinny być poddawane recenzji.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:27:19+01:00
Recenzja - wyraz ten pochodzi z języka łacińskiego recensio oznacza spis ludności, czy też przegląd. Recenzją bywa nazywana analiza i swoista ocena nie tylko dzieła literackiego, dzieła sztuki, ale i także książki, artykułu, relacja z przyjęcia, czy imprezy inauguracyjnej.

POZDRAWIAM MAM NDZIEJE ZE SIE PRZYDA :d I ZE JEST DOBRE ...
2009-11-15T20:22:23+01:00
We współczesnym znaczeniu jest to analiza danego dzieła artysty.
Recenzja może być;
*filmu
*książki
*sztuki teatralnej i wielu innych rzeczy .
Recenzja odnosi się do aktualnych zjawisk artystycznych czy naukowych .