Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:36:37+01:00
Człowiek jest wrażliwy bo ma uczucia.Więc , gdy nam ktoś umrze to umiemy się zachować zresztą to sami z siebie płaczemy bo jesteśmy do tej osoby przywiązani. Jak jest wesele to i tak płaczemy ze szczęścia, ale i też się śmiejemy cieszymy i świętujemy.Na ważnych uroczystościach zachowujemy się spokojnie , bo tak jesteśmy wychowani , albo tak już mamy.Każdy ma swoje uczucia i inaczej się zachowujemy od każdego innego człowieka.
1 5 1
2009-11-15T22:01:00+01:00
Dlaczego człowiek jest wrażliwy?? Ludzie smieją się ,żartują ,płaczą różne czynniki wpływają na szczęście człowieka . Gdybyśmy nie byli wrażliwi to świat byłby nudny. Rodzina cieszy się np. z narodzin dziecka a wyobraśmy sobie gdyby uczucia przy narodzinach dziecka byłyby takie same jak pójście do sklepu po chleb ? czyli obojętne .Czy śmierć bliskiej osoby jest dla nas obojętna ? Napewno nie . Każdy człowiek jest wrażłiwy jeden mniej inny więcej .Lecz każdy powinien ukazywać swoją wrażliwośc ,nie wstydzić się jej .
1 1 1