Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:36:18+01:00
Szlachta polska w poprzednich latach uzyskała wiele przywileji, w związku z tym w XVII wieku była już tak usytuowana, że mogła sobie pozwolić na monóstwo różnorodnych zachowań. Chrakteryzowała się konserwatyzmem. Pozostawała w przekonaniu, że pochodzi od strożytnego, bitnego i odważnego pleminia Sarmatów. W związku z tym przejawiała całkowitą nichęc do obcych kultur.
23 4 23
2009-11-15T18:42:38+01:00
Szlachta podkreślała swoją wyższość,głosząc,że wywodzi się od Sarmatów,po których odziedziczyła szczególne cechy takie jak wojowniczość,odwagę i gościnność
14 3 14
2009-11-15T18:50:56+01:00
Miała przywileje nadawane przez króla...
miło że gogłam pomóc ;-)
11 2 11