Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:33:18+01:00
Kultura hellinistyczna- to przemieszanie się tradycjii kultury Greckiej z kulturami podbitych przez Aleksandra Wielkiego państw wschodnich.
2009-11-15T18:35:07+01:00
Jest to kultura, która powstała na skutek wymieszania się kultury greckiej z kulturami Wschodu.


Proszę bardzo :). Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam serdecznie ;).
2009-11-15T18:35:17+01:00
Jest to kultura ściśle związana z Grecją, a ściślej mówiąc powstała na skutek wymieszania się kultury greckiej z kulturami wschodnimi. Wg jej wzorów budowano teatry, łaźnie, pałace. Ludzie ubierali się w stroje wzorowane na greckicg, poznawali grecką literaturę.