Odpowiedzi

2009-11-15T18:36:17+01:00
Dlaczego 6 boi się 7
bo 7 zjadła 8

8=ate ;)
4 3 4
2009-11-15T18:36:42+01:00
Ponieważ 8 brzmi jak "ate" czyli czas przeszły od "eat" czyli jeść.
6 boi się 7 bo 7 zjadło 9
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:38:55+01:00
Gra słów polega na tym, że 7-8-9 (seven-eight-nine) ma taką samą wymowę jak zdanie "seven ate nine" (siódemka zjadła dziewiątkę). Szóstka, która jest bardzo podobna do dziewiątki, ma się zatem czego obawiać :)
3 4 3