Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:44:18+01:00
Pamiętnik to rodzaj relacji prozatorskiej o wydarzeniach, ktorych autor byl uczesnikiem lub naocznym swiadkiem. Autor pamietnika relacjonuje zdarzenia, najczesciej chronologicznie z pewnej perspektywy czasowej i rownoczesnie, w chwili pisania, moze je oceniac i komentowac.

Dziennik to szereg uporzadkowanych zapisow prowadzonych z dnia na dzien, ktorych zadaniem jet utrwalenie biezacych wydarzen. Tresc i forma dziennika zalezy od wybiedu wypadkow, ktore autor utrwala, Stad istnieje duze zroznicowanie zapisow tak pod wzgledem kompozycyjnym, jak i tematycznym. istnieja nastepujace odmiany dziennikow; diarus, dziennik intymny, dziennik podrozy
3 5 3
2009-11-15T18:49:06+01:00
Pamiętnik to osobista rzecz tak samo jak dziennik .Tylko , że w pamiętniku zapisujemy swoje własne uczucia , wydarzenia z życia i pamiętnych dni.Do pamiętnika mogą się wpisywać koledzy, koleżanki ,przyjaciele i rodzina.
Dziennik to zeszyt w którym zapisujemy wydarzenia z różnych wypraw np., na morzu. Te wydarzenia odczytują nasi potomkowie i wspominają różne czasy.
Pamiętnik równi się tym od dziennika , że pamiętnika nikomu nie pokazujemy. A dziennik kiedyś ktoś znajdzie i odczyta. A pamiętnikiem zrobimy tak ,że go nikt nie znajdzie.
To pisałam samodzielnie .
2 3 2
2009-11-15T21:08:38+01:00
Pamiętnik to rodzaj relacji prozatorskiej o wydarzeniach, ktorych autor byl uczesnikiem lub naocznym swiadkiem. Autor pamietnika relacjonuje zdarzenia, najczesciej chronologicznie z pewnej perspektywy czasowej i rownoczesnie, w chwili pisania, moze je oceniac i komentowac.

Dziennik to szereg uporzadkowanych zapisow prowadzonych z dnia na dzien, ktorych zadaniem jet utrwalenie biezacych wydarzen. Tresc i forma dziennika zalezy od wybiedu wypadkow, ktore autor utrwala, Stad istnieje duze zroznicowanie zapisow tak pod wzgledem kompozycyjnym, jak i tematycznym. istnieja nastepujace odmiany dziennikow; diarus, dziennik intymny, dziennik podrozy
2 3 2