Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:43:15+01:00
Konkwistador - był to najeźdźca, zdobywca ziem Ameryki Płd. i Śr.
reformacja – ruch religijny i społeczny zapoczątkowany przez Marcina Lutra w XVI wieku, mający na celu odnowę chrześcijaństwa.


Proszę bardzo :). Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam serdecznie ;).
2 4 2
2009-11-15T18:50:15+01:00
Konkwista podbój Ameryki Śr.i Płd [zwłaszcza Meksyku i Peru] przez konkwistadorów zdobywców ,zaborców hiszpańskich i portugalsikich.
1 2 1
2009-11-15T18:59:04+01:00
Reformacja-zmiana, nurt, przekształcenie lub ruch religijny w Europie w XVI w. zapoczątkowany przez Marcina Lutra, dążący do wprowadzenia reform w kościele katolickim
2 4 2