Odpowiedzi

2009-11-15T18:44:52+01:00
Pierwszy wyraz Sex - Odejmij X
Drugi: Książka odejmij siążka
Trzeci: Notariusz
Odejmij no + riusz
  • lhee
  • Rozwiązujący
2009-11-15T18:46:12+01:00
A po co ci to?? ;o

Ser( skreś 'l')

kot( skreśl '0')

plus a
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:50:14+01:00
śpiacy człowiek w łóżku, nad nim literki zZzZ..
i to jest SEN skreślone N + teczke, na ktorej jest napisane akta, skreslone A lub malarz rysujacy naga kobiete i to bedzie akt + pieciolinia, a na niej nuta FA, skreslone F