Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:49:54+01:00
Pustynia -> samotność
Katastrrofa lotnicza -> niepowodzenia w życiu, upadki
Gwiazdy -> droga do odnalezienia kogoś bliskiego
Baobaby -> zło, niebezpieczeństwo
Planety -> ucieleśnienie osobowości człowieka
Wulkany -> obowiązek, przezorność
Baranek -> niewinność ; niespodziewane zagrożenie
Studnia -> cel, marzenia
Lis -> przyjaźń, mądrość
Odejście Małego Księcia -> osiągnięcie dojrzałości, dorosłości
Żmija -> ból, śmierć, odejście
2 5 2
2009-11-15T18:51:18+01:00
Pustynia -> samotność
Katastrrofa lotnicza -> niepowodzenia w życiu, upadki
Gwiazdy -> droga do odnalezienia kogoś bliskiego
Baobaby -> zło, niebezpieczeństwo
Planety -> ucieleśnienie osobowości człowieka
Wulkany (czyszczenie) -> obowiązek, przezorność
Baranek -> niewinność ; niespodziewane zagrożenie
Studnia -> cel, marzenia
Lis -> przyjaźń, mądrość
Odejście Małego Księcia -> osiągnięcie dojrzałości, dorosłości
Żmija -> ból, śmierć, odejście

Proszę bardzo:)
3 3 3