Odpowiedzi

2009-11-15T18:52:40+01:00
Główna część Wielkiego Muru Chińskiego ma długość 3460 km.
Ile dni musiałbyś przeznaczyć na przejście całego muru z prędkością 5 km/h,
zakładając, że dziennie możesz iść przez 8 godz.
PILNE!

3460km : 5km/h = 692h
692h : 8h = 86,5 dnia (86 dni i 12 godzin)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:52:51+01:00
3x8=40 to jest ile kilometrow w jesen dzien
3460/40=86,5 to znaczy że 86 dni i 4 h
10 4 10
2009-11-15T18:53:56+01:00
5×8=40 km - dziennie
3460÷40=86,5 dnia
2 5 2