Odpowiedzi

2009-11-15T18:53:52+01:00
Łańcuch spasania -
np. ziemniak—stonka—bażant—lis

łańcuch detrytusowy -
np. martwa materia organiczna-wiciowce-okoń-szczupak-człowiek

łańcuch pasożytów -
np. krowa—bakteria—bakteriofag
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:54:17+01:00
Drzewo -> Kornik -> Dzieńcioł -> Jastrząb
Kapusta -> Bielinek Kpustnik -> Szpak -> Kot
Kijanka -> Larwa Ważki -> Rybka -> Zimorodek
młoda Lipa ->Turkuć podjadek- > Kret -> Lis
Pszczoła -> Osa -> Szerszeń -> Trzmielojad
2009-11-15T19:03:19+01:00
1.orzech laskowy - wiewiórka - kuna
2.świerk - kornik - dzięcioł
3.owoc jeżyny - mysz - lis
4.glon - płotka - szczupak
5.ziemniak - stonka - bażant - lis