Odpowiedzi

2009-11-15T18:54:14+01:00
Drzewo->Kornik->Dzieńcioł->Jastrząb
Kapusta->Bielinek Kapustnik (gąsienica)->Szpak-> Kot
Kijanka->Larwa Ważki->Rybka->Zimorodek ( ptaszek)
Roślinka (może być młoda Lipa)->Turkuć podjadek->Kret->Lis
Pszczoła->Osa->Szerszeń->Trzmielojad (ptaszek)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:55:25+01:00
Sosna-wiewiórka-Żbik-wilk

sosna-kornik-dzięcioł-kuna leśna

poziomka-sarna-lis-pchły

poziomka-gąsienica-Żaba

poziomka-ślimak-Żaba

morze:
plankton-wieloryb :)
jezioro:
glon-płotka-szczupak :)
las:
kora-kornik-dzięcioł-jastrząb :)

ziemniak—stonka—bażant—lis
krowa—bzyki—bakteria—bakteriofag
orzech laskowy - wiewiórka - kuna
świerk - kornik - dzięcioł
2009-11-15T18:57:59+01:00

orzech laskowy => wiewiórka => kuna

świerk => kornik => dzięcioł

owoc jeżyny => mysz => lis